ssh - omezeni IP adres pro urciteho uzivatele

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Pátek Září 19 10:16:11 CEST 2003

V iptables je modul owner, ktery filtruje lokalni odchozi pakety mimo jine
podle uid, gid a to je presne to, co potrebujete. Pouzivam to uspesne
kvuli jednomu snuferovi, co porad pari muda...

--
Bc. Zdenek Kaminski <sutr at valachian-labs.com>

IPv6 router homepage: http://www.liberouter.org/
Key: 0xD7315488
Key fingerprint: 3CB0 8108 CB76 446E 2895 AF33 9B3A 851B D731 5488