automount CD

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pátek Září 19 10:33:02 CEST 2003

Dne pá 19. září 2003 11:18 jste napsal(a):
> Muzete mi nekdo poradit, jak mam donutit KDE 3.0,
> aby po zasunuti CD mi ho automaticky NEmountoval ?
> V Gnome je na to primo nejaka volba,  v KDE jsem
> nic takoveho nenasel, nastaveni vsech moznych parametru
> pro /dev/cdrom v /etc/fstab na to nema zadny vliv, resp. neprisel
> jsem na parametry, ktere by tomu automountu zbranily.
> Jo jeste - autofs nebezi.

1.) Nevím co to má společného s prohlížečem obrázků ?
Proč dáváte reply když píšete nový příspěvek ? Pak se to zařadí do spatného
vlákna.

2.) Nějaká služba automountu určitě běží pokud né přímo v systému tak jako
nějaký démon pod kde. (kde 3,0 neznám)

Jinak co máte také v /etc/fstab nemáte tam automatické připojení ?

|    ICQ    179223500                    |