SQUID a MySQL logovanie?

MariánBelièka belickam na zoznam.sk
Pátek Září 19 10:57:23 CEST 2003

Zdravim,

chcel by som logovat vystup zo SQUID proxy rovno do MySQL databazy. Skusal som
rozbehat squid2mysql no bezvysledne. Vzdy stroskotam na tom ze sa mi squid nechce
rozbehnut bez realneho /var/log/squid/access.log suboru. squid2mysql totiz vyzaduje
aby bol povodny subor nahradeny rurou pomocou prikazu:
  mknod /var/log/squid/access.log p
V navode na instalaciu je tiez ze je potrebne nastavit autentifikaciu uzivatelov co
je pre mna dost neprakticke. Chcel by som sa jej vyhnut pokial to bude mozne.

Nepoznate niekto spolahlivy program ktory by riesil logovanie squid do MySQL bez
nutnosti autentifikacie? Pripadne vie mi niekto pomoct s rozbehanim squid2mysql?

Dakujem...