vmware SIGSEGV po upgrade SuSE

Ales Horak ales na rupnw.upol.cz
Pátek Září 19 12:28:55 CEST 2003

> update vmware na aktualni 3.x verzi nepomohl (3.2.1 build-2242).
> po spusteni vmwaru je mozno vybrat virtualni OS, ale pri stisknuti
> tlacitka, po kterem by mel virtualni OS zacit bootovat, vmware spadne s
> chybou:
>
> neopravneny pristup do pameti (SIGSEGV)

Pokud je rec o VMware Workstation, tak je fakt, ze verze 3.x mi
takhle podobne blbla. Aktualni verze je ale 4.0. (nebo 4.0.1)
Pouzivam ji cca 3 tydny, mam nadefinovane 3 virtualni stroje, ve
kterych bootuju XP, 98 a DOS (i soucasne) a zatim zadny problem.
Bezi mi to na RH 9.0

--
           Ales Horak
           Palacky University Library Sys_admin(void)

Linux is like teepee. No windows, no gates, Apache inside...