vmware SIGSEGV po upgrade SuSE

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pátek Září 19 11:44:30 CEST 2003

On Fri, Sep 19, 2003 at 11:34:41AM +0200, Jan Korbel wrote:

> jenze to jsou nejmin dalsi 3 tisice kc... :(

1. kdo ma VMware 3.x ma 4.x levneji, ne-li zdarma
2. muzete zkusit 4.x verzi s omezenou dobou funkce
3. zkousel jste vmware uplne smazat a spustit instalator znovu aby se
   pregenerovaly moduly? Kdyz nepomuze zkuste vanilla kernel s tim to
   pojede na 99%. Ruzne distribuce si ruzne modifikuji kernely a pak
   se do vmware museji tydle vecicky zaplatovati.

-- Dalibor Straka