prohlizec obrazku

Lubos Lunak l.lunak na kde.org
Pátek Září 19 12:34:46 CEST 2003

Tomas Dudasko wrote:

> Je mi lito, ale Vas odkaz nefunguje a ostatne vetsina odkazu co mi na
> PixiePlus dal google nefunguje, Vypada to jako by zmizelo ze sveta :-)
> A ja bych ho tak chtel vyzkouset :-)

 Spis to vypada jako ze zmizel cely Mosfet. Pixie ale jde najit normalne v
distribucich, primo baliky nebo i zdrojaky (napr.
ftp://ftp.sh.cvut.cz/SuSE/i386/current/suse/src/pixieplus-0.5.4-56.src.rpm).
Je jen otazkou, jestli to nebude "finalni" verze.

 Jinak me osobne se libi Gwenview.

--
Lubos Lunak
KDE developer