mysql v jadre 2.4 a mysql manager

Jan Vyplašil vyplasil na ycnega.cz
Pátek Září 19 14:02:15 CEST 2003

> Jsem si jisty, ze to jadrem neni. Zalezi na verzi MySQL a na verzi
> MySQL Managera. Jestli ti dva si rozumi. Podivejte se na logy, obvykle
> /var/log/mysql.log. Vzdaleny pristup se nastavuje v konfiguracnim souboru
> my.cnf port 3306. Vypise vam netstat -na, ze na takovem portu mysql
> posloucha?
>
> -- Dalibor Straka

Hmm, tak teď jsem to zkousel přímo na tom počítači a nechce mě to pustit ani
tam (uživatele, kterého jsem vytvořil - aby se hlásil z IP počítače, na
kterém MySQL běží, uživatel se hlásí vpodstatě na tu stejnou IP...) a píše
mi to hlášku:

ERROR (2003): Can`t connect to MySQL server on 'IP pocitace'  (111)

jeste k tomu mi, do háje, furt pada explorer, takze nemuzu nic zjistit...
:-((
H.