postgres a ceske case insensitive vyhledavani

viktor na lacina.org viktor na lacina.org
Pátek Září 19 17:40:35 CEST 2003

Hmmm, ne zcela, jen cs_CZ, tezko rict, jaky encoding :-)
Otazka zni: bude to mit vliv na porovnavani dvou stringu v unicode?

proste v postgresql:  ('petr<in' is not like 'petr<%') AND ('petr<in' is
not
ilike 'petr<%) ... r je s hackem :-)

nevim, fakt mi z toho uz hrabe, tenhle blbej dotaz opravuju u zakaznika uz
potreti a vzdycky se najde nejaka vyjimka, ktera mne donuti rvat si
vlasy... asi investuji do paruky :-)