Transparentne zapisovanie na vzdialeny disk, ale bez MOUNTu ?

Ernest Beinrohr Ernest na Beinrohr.sk
Pátek Září 19 20:02:45 CEST 2003

Jan ' Kozo ' Vajda wrote:

>:> To je prave problem, nejde li zdaleka iba o wget, zaujimalo ma nieco co
>:> by tokazalo napr toto:
>:>
>:>
>:> ./zazracnyWrapper cp lokalnysubor ~/zazracnyadresar/remotesubor
>:>
>:> a wrapper by to cez [ssh|nfs|smb] ulozil na inom servery. Ciste
>:> teoreticky sa take nieco da spravit aj cez roota?
>
>technicky si to viem predstavit cez automounter a dobre nakonfigurovane
>mapovanie sietovych diskov ..
>
>dokonca aj bez wrappera ..

> [...]
Ale na to potrebuje modul do jadra a beziaci daemon pod rootom. Ani
jedno bohuzial nepripada do uvahy. Ale aspon som sa nieco naucil o
autofs ;-) pekna vec.

--
Ernest Beinrohr, OERNii
eAdmin @ axonpro.sk, http://www.axonpro.sk/