Nova session pri zamcene obrazovace

Pavel Dobes drak na comdes.cz
Sobota Září 20 08:33:49 CEST 2003

On Fri, 19 Sep 2003 13:24:10 +0200 (MET DST)
Ludek Bartek <bar na informatics.muni.cz> wrote:

> A co pri startu rovnou pres xinit pustit druhej X server (xinit --
> <xserver> :display_number). A mame pak rict, ze ma stisknout treba
> Ctrl+Alt+F8?
>
> Ludek Bartek

Kdyby to bylo kazdy den tak mozna... Treba at se spousti xnest, to mi je
jedno, ale at se spousti jen kdyz je treba. A pri uzamcene obrazovce bez
nutnosti prechodu du konzole.

Myslel jsem, ze *bude* nejaka aplikace, ktera povoli spusteni dalsich
Xek. Kdyz to jde v KDE, tak proc by to neslo nekde jinde. Ale nevim, jak
je to v KDE udelano, jestli se pusti novy xserver a nebo se KDE
hybenuji... Kvuli tomu prece nebudu prechazet na KDE. A nebo to opravdu
nabizi zadne jine window managery a tato moznost je pridana ve snaze
priblizit funkcnost MS Windows? Jelikoz WXP nepouzivam (sedel jsem pred
nimi 2x v knihovne), tak vychazim z udaju v ostatnich odpovedich.

PaD

--
 I hope to die before I *have* to use Microsoft Word.
                          -- Donald E. Knuth