mkisofs -eltorito-alt-boot

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na tiscali.cz
Neděle Září 21 14:13:13 CEST 2003

Dobrý den,

chtěl jsem si vypálit CD s několika bootovacími obrazy. V manuálu jsem
si našel parametr -eltorito-alt-boot, který by to AFAIK měl umožnit.
Za něj jsem umístil -b obraz1 -b obraz2 ... , ale bootuje se pouze
poslední obraz. Mám představu, že by se mělo objevit nějaké bootovací
menu, ze kterého si vyberu žádaný obraz diskety.

V manuálu jsem podrobnější popis nenašel a nechci zbytečně ničit další CD.
Google také mlčí. Je nějaká cesta, jak takové multiboot CD vytvořit?

Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz