Zapis do setuid souboru na 2.6

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Neděle Září 21 15:19:24 CEST 2003

On Sun, 21 Sep 2003, Stanislav PETR - GLUX.cz wrote:

> Jedna se o zmenu vnitrni akrichitektury jadra, hlavne kvuli
> bezpecnosti, akorat zrovna s timhle moz bezpecnost nepodporili :)))
> Asi pred pul hodinou se to objevilo v LKML. Tady mate patch:

Hm, na to uz jsem si zvykl, ze u mne ma LKML vice nez hodinu zpozdeni :(

Diky za patch, ja si to opravil rucne sam, jen mne zajimalo, jestli je v
tom nejaky hlubsi smysl, ktery mi unikal - protoze v LKML jsem o tom
skutecne ani zminku nenasel.

Ovsem po aplikaci tohoto patche je to asi tak stejne 'ciste', jako to bylo
v 2.4 kernelech, kdyz se to delalo v notify_change() :)

Kazdopadne diky, pockam si, az ke mne ten thread z LKML taky nekdy dotece
... :)

--
JiKos.