mkisofs -eltorito-alt-boot

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na tiscali.cz
Neděle Září 21 14:54:04 CEST 2003

On Sun, Sep 21, 2003 at 14:35:06 +0200, Honza Houstek wrote:

> Melo by se objevit menu. Musi to ale umet bios. Hledejte heslo
> "multiboot".
> -- Honza Houstek

Vyřešeno. Změnil jsem dotaz v Google a už z něj vypadlo:

mkisofs -b obraz1.img \
  -eltorito-alt-boot -b obraz2.img \
  -eltorito-alt-boot -b obraz3.img

Škoda jen, že to nebylo v manuálu. Teď už to je v archivu :-)

Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz