Problemy s presmerovanim pomoci iptables a DNAT

Roman LISZKA aplint na volny.cz
Pondělí Září 22 13:59:08 CEST 2003

Dalibor Straka napsal(a):

>Mozna by bylo dobre vymazat vsechny chainy, hlavne nat! A pak pridavat
>pravidla postupne + logy.

Toto byl pouze prepis pravidel ulozenych pomoci:
/etc/init.d/iptables save
do podoby prikazu. Drivejsi chainy se mazou pri beznem pouzivani
/etc/init.d/iptables,  ktery normalne pouzivam, takze vse je vymazano.

Dival jsem se na logovani, nejak z nej nejsem moudry,
je mozne z nich primo vycist, ktere pravidlo bylo pouzito?
Me spis logy pripadaji, jako pouhy vypis sitoveho provozu.
Zkusim postupne pridavani pravidel

>PS: K obedu jsem mel bramboracky, mnam.

A ja "Svej zu zu" :)
S pozdravem