linux + wireless

Aben Siatris aben na webcom.sk
Pondělí Září 22 16:29:24 CEST 2003

Dňa Po 22. September 2003 15:28 ste napísali:

>   No jak uz bylo napsano, ted to vypada nejlepe se
>   Zcomaxem XI-626, ale pry konci vyroba. To same Orinoco
>   ale zde je moznost pouzit tyto karty pod jinou znackou
>   (myslim Agere). Jinak na CzFree.net se da v dizkuzich
>   najit spousta dalsich uzitecnych rad.
super, thanx
a co sa tyka dostupnosti signalu bytu/domu?
chcel by som rozbehat wlan siet v ramci rodinneho domu
2 poschodia a prizemie... nebude problem s prenosom? :(
tahat po takomto baraku kable je samovrazda...
a zas nechcem aby nejaky spagat visel z okna.

--
:
:. stay cool