linux + wireless

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pondělí Září 22 16:42:42 CEST 2003

On Mon, Sep 22, 2003 at 04:29:24PM +0200, Aben Siatris wrote:
> Dňa Po 22. September 2003 15:28 ste napísali:

> super, thanx
> a co sa tyka dostupnosti signalu bytu/domu?
> chcel by som rozbehat wlan siet v ramci rodinneho domu
> 2 poschodia a prizemie... nebude problem s prenosom? :(
> tahat po takomto baraku kable je samovrazda...
> a zas nechcem aby nejaky spagat visel z okna.

A nebo si kupte za 3500,-Kc hw AP ktery pichnete do switche.
Docela dobry clanek je v PC magazine (www.pcm.cz). Je to desnej
brak a koupil jsem si ho jenom do vlaku, ale maj tam jednu vybornou
vec: Testy vzdalenosti v kanclu(=byte). To byste neverili jak se
jednotliva zarizeni lisi!
Tam kde D-Link DI-624 ma 0 kbps tak Edimax resp. Zcomax XG-1000 dokazi
jet 5Mbps resp. 10Mbps.

Nejvice se mi libil edimax BR-6104WP. Ma to v sobe router s nat,
printserver a ctyri porty. Stoji 4470,-Kc.

-- Dalibor Straka