Odesílání pošty pomocí Postfixu

milanm na quick.cz milanm na quick.cz
Úterý Září 23 04:09:42 CEST 2003

Ahoj,
nějak tomu nerozumím a proto se omlouvám za
hloupou otázku.

Snažím se odesílat poštu přes Dial-up pomocí
Postfixu. Podle návodu jsem nastavil mail server,
kterým běžně poštu odesílám, ale stále se mi
vracela hláška o chybě 501. Nakonec se vrátilo
hlášení, že je nepovolená autorizace.

Nechápu jak to funguje, ale pro příjem jsem v
konfiguračním souboru mohl zadal jméno a heslo
pro venkovní pop3 server (?), tj. user:
user na domena.cz a pass: password. Jenže pro
odesílání jsem nic takového nenašel.

Takže nastavuji relayhost smtp.domena.cz
ale co dál? Kam zapíšu login a heslo pro
autorizaci k danému serveru?

OS je Mandrake 9.1.

Díky moc!!!!!!!!!!!!

PS: google i archiv mi moc nepomohlo. Nenašel
jsem nic konkrétního, co by mi to vysvětlilo... :(

M.