Opera mail + Courier-POP3-SSL

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Úterý Září 23 07:44:54 CEST 2003

Zdravim,

mam Courier-POP3-SSL server (aj IMAP-SSL) a ako klient funguje kopa
klientov (Netscape, Mozilla, Eudora, Outlook, atd. atd.) - podotykam, ze
povolene su iba protokoly POP3-SSL a IMAP-SSL (iba sifrovane)

problem je s klientom Opera 7.11 ... v nastaveni mail klienta ma volbu na
pouzitie TLS, ale pri komunikacii s POP3 serverom to skonci s chybovou
hlaskou:
TLS is not available on this server. To get mail from this server you
need to disable the secure connection.

tak sa mi zda, ze tento TLS protokol je podobny ako pri SMTP, cize
sifrovany prenos prebieha na tom istom porte

skusal som zapnute TLS na porte 110 aj 995, ale bez uspechu ...
predpokladam teda, ze TLS musi podporovat Courier-POP3-SSL 0.37.3

/etc/courier/pop3d-ssl:
prefix=/usr
exec_prefix=/usr
SSLPORT=995
SSLADDRESS=0
SSLPIDFILE=/var/run/courier/pop3d-ssl.pid
POP3DSSLSTART=YES
POP3_TLS_REQUIRED=1
COURIERTLS=/usr/bin/couriertls
TLS_PROTOCOL=TLS1
TLS_STARTTLS_PROTOCOL=TLS1
TLS_CERTFILE=/etc/courier/pop3d.pem
TLS_VERIFYPEER=NONE

ma s tym niekto skusenosti? ako vyriesit tento problem? (chcem zachovat
nutnost pouzitia SSL)

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE