Nastaveni frekvence na video karte ...

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Září 23 10:18:48 CEST 2003

Dne po 22. září 2003 13:34 jste napsal(a):
> Jak nastavim frekvenci na karte. Mam RH90, v KDE jsem to nenasel a

Jaký RH90 ? Takový neznám a nikdy takový vydán nebyl naučte se znát to co jste
si nainstaloval. :-(

> co se tyce konfiguraku XF86config, tam si s tim nevim rady. Pomuzete ?

A díval jste se do toho konfiguráku ? Asi ne jinak by jste tam našel:

Section "Monitor"
	Identifier   "Monitor0"
	VendorName   "Monitor Vendor"
	ModelName    "Monitor Model"
	DisplaySize  320	240
	HorizSync    31.0 - 70.0
	VertRefresh  55.0 - 120.0
	Option       "dpms"
EndSection

Kde jsou zadané frekvence co monitor umí - co tam máte ?

No a potom taky musíte říci jaký používáte ovladač grafické karty a co tam
máte za kartu, v jakém rozlišení vám to běží na jaké hodnotě.

Jinak viz archív konference je to tu probíráno co chvíli.
Nebo

http://abclinuxu.cz/software/ViewRelation?relationId=20016
http://abclinuxu.cz/software/ViewRelation?relationId=16150
http://abclinuxu.cz/hardware/ViewRelation?relationId=11803

http://www.dkfz-heidelberg.de/spec/linux/modeline/

> Diky Hynek

|    ICQ    179223500                    |