mapovani portu v RH7.2-new

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Září 23 12:08:49 CEST 2003

Dne út 23. září 2003 11:47 jste napsal(a):
> Nojo, toho jsem si nevsiml ... mam to pres ipchains.. to je ale zrada :(
> Nejde to nejak i pres ty IPchains? aby se vse co prijde na port 4444
> posilalo na lokalni IP se stejnym portem?
> pokud ne, tak to pri me Buh stuj.

Proč pořád chcete používat zastaralé věci ?

Jednoduše to přepište na iptables a je to.
Většinou stačí si pořídit výpis těch pravidel ipchains a jednoduše trochu
upravit a zadat pod iptables ty stejné pravidla a máte zase na jak dlouho
pokoj.

PS. iptables jsou jednoduší.

|    ICQ    179223500                    |