masquerade na iptables

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Úterý Září 23 14:00:43 CEST 2003

On Tue, Sep 23, 2003 at 01:18:50PM +0200, Ing. Jakub Jelinek wrote:

> Jeste jedna blba otazka... vsechna tato pravidla jsem psal z prikaz radku a
> nakonec dal iptables-save  ... kdyz restartnu pocitac, zustanou ta pravidla
> nastavena, nebo se budou muset nastavovat znovu?

Příkaz iptables-save vám pouze provede dump na standardní výstup. Chcete-li
konfiguraci obnovit, dejte 'iptables-save > /nejaky/file' a při startu dejte
'iptables-restore < /nejaky/file'. Případně si zkuste ve startovacích skriptech
najít, z kterého souboru to načítá váš systém automaticky (a proveďte dump
do něj). Druhá možnost je napsat si skript, který vám konfiguraci vytvoří
jednotlivými příkazy, a ten spouštět při startu.

                                                               Michal Kubeček