Jak zjistit ze se v adresari objevi novy soubor

Pavel West pavel.west na agroup.cz
Úterý Září 23 14:32:33 CEST 2003

Dobry den,

resim nasledujici problem, mam jakysi zdroj dat ( web kamera, nebo obecne cokoliv jineho ), ktery mi
do zadaneho adresare uklada soubory. Jak co nejefektivneji zjistit ze se v adresari objevil novy
soubor ? Pokud budu adresar periodicky cist, tak si myslim ze to spotrebuje moc procesoroveho casu,
chtel jsem pouzit neco jako je select pro sockety. Takze jsem udelal opendir(), a nasledene dirfd(),
ktery mi vratil fd na adresar, potom jsem tento fd vlozil do selectu, ale ten select se mi vraci
vzdy z 1 ( tj. ze tam neco je). Mate s tim nejake zkusenosti ? Jak to resite ?
Chtel bych to pouzit do projektu, kdy by jeden thread cetl ty soubory, ukladal je to nejake fronty a
druhy by si je z fronty vytahoval a postupne s nimi neco delal.

Diky za odpovedi.

Pavel