postgres a ceske case insensitive vyhledavani

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Září 23 16:21:38 CEST 2003

On Tue, Sep 23, 2003 at 01:44:26PM +0000, Honza Pazdziora wrote:

> Ano. Od toho presne locales jsou a cs_CZ je jeno jineho nez
> cs_CZ.UTF-8. Tu collating sekvenci si muzete vyzkouset i mimo
> prostredi PostreSQL, napriklad s pouzitim sort, pripadne tr na prevod
> [:upper:] na [:lower:].

 Omlouvam se puvodnimu tazateli, ze jsem tu debatu nejak dale nerozvijel
 (a byl tak  dohnan se tazat az na postgresql.org),  ale pripadalo mi to,
 pokud se nad tim clovek zamysli, celkem jasne :-)

    karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/