OT: DNS

metaXa metaxa na zmail.sk
Úterý Září 23 18:48:20 CEST 2003

| Aj z toho DNS howto se dalo lecos pochopit. Velky pruvoodce TCP je treba
pro toho,
| kdo nerozumi TCP/IP! Hledejte ctete a ptejte se na veci v nich mate i po
patem
| precteni zmatek. Mimochodem dobra knizna(TCP/IP je) nejsou vyhozene
penize.

Dekuji za odpoved. Co jsem napr. nepochopil, je smysl tzv. "loopback", tj.
localhost 127.0.0.1.
Predstavuji si to jako "pristup k serveru ze serveru", zkratka, jak to z
nazvu vyplyva - lokalni host. Proc ale localhost figuruje v /etc/named.conf,
resp. co ma localhost co docineni s DNS?

Konkretne treba radek:
controls {
        inet 127.0.0.1 allow { localhost; } keys { rndc_key; };
};

Jinak, v te knize je DNS vysvetlena dobre? Hodilo by se vysvetleni nejakym
lidskym zpusobem...

Dik,
O.K.