DNS

Antonín Mička antonin.micka na post.cz
Úterý Září 23 18:49:37 CEST 2003

Dobry den,
> Mili linoxovi pratele,
>
> omlouvam se velice za off-topic. Nekamenujte me prosim!

Neco je v LDP.

> Chci se jen zeptat, jestli netusite, kde bych se mohl dozvedet vice
> informaci o DNS. Nastudoval jsem konfiguraci Bindu, nicmene jak jsem si
> myslel, ze DNS rozumim (bohuzel pouze princip), tak jsem narazil. Hledal
> jsem googlem, ten me jen zavalil clanky z ruznych IT serveru, na strankach
> Bindu pouze manual, ze ktereho je naprosto jasne, ze clovek musi vedet,
> ktera bije. Napadlo me zakoupit knihu Velky pruvodce systemem TCP/IP a
> systemem DNS, jenze: nevim, jestli to nejsou vyhozene prachy, pokud se da
> nejaky uceleny text najit na netu; za druhe vse z knihy je ukazovano na
> [...]

To se pletete, v knize je posan i DNS server BIND (kap 14.3). Jinak mohu
vrele doporucit, je to tam vcelku dobre popsano, lepe nez v LDP, a je toho
tolik, ze je lepsi si to nastudovat z papiru. Je jen otazkou co po te knize
chcete
a co uz znate. Prome to urcite nebyly vyhozene penize.

Antonin Micka