databaze knih a pujcovni rad

vodicka pitnavoda na seznam.cz
Úterý Září 23 21:28:20 CEST 2003

Zdravim konferenci!!

Mam pred sebou ukol vytvorit v nasi organizaci
klasicky knihovni system vcetne pujcovniho radu.
Literatura u nas totiz za posledni dobu trosicku
narostla a v pujcovani je hroznej bordel, protoze
nikdo nikdy presne nevi kde co je.... (cca 3000knih)

NEZNATE NEKDO NECO POUZITELNYHO?

Stacilo by mi i bez pujcovniho radu, to bych si
eventuelne i dopsal.

Pokud se nic nenajde (moc tomu neverim - knihoven
je hodne) jsem pripraven napsat si tu databazi
sam, ale znate to - POHODLNOST MOJE VELIKA JEST...

POZNAMKA: uvital bych kdyby to bylo jen v konzoli,
nechci vyhazovat prachy za zbytecnou masinu, co
by utahla Xka...jiste chapete ze je to v tomto
pripade zbytecne.

DEKUJI ZA VASE POZNATKY

--
Mr. Vodicka