Odesílání pošty pomocí Postfixu

Dan Bar Daniel.Bar na seznam.cz
Úterý Září 23 23:08:30 CEST 2003

milanm na quick.cz napsal(a):

> Ahoj,
> nějak tomu nerozumím a proto se omlouvám za
> hloupou otázku.
>
> Snažím se odesílat poštu přes Dial-up pomocí
> Postfixu. Podle návodu jsem nastavil mail server,
> kterým běžně poštu odesílám, ale stále se mi
> vracela hláška o chybě 501. Nakonec se vrátilo
> hlášení, že je nepovolená autorizace.
>
> Nechápu jak to funguje, ale pro příjem jsem v
> konfiguračním souboru mohl zadal jméno a heslo
> pro venkovní pop3 server (?), tj. user:
> user na domena.cz a pass: password. Jenže pro
> odesílání jsem nic takového nenašel.

> [...]

je mozne ze server (pro omezeni spamu) vyzaduje SMTP SASL utorizaci. A
co mi google nevyhodil ;)
http://www.mandrakesecure.net/en/docs/postfix-sasl.php

+ pro tuto fci je nutne mit postfix zkompilovan s parametrem
(--with-sasl ?? uz se nepamatuju presne), zkuste ldd `which postfix`
jestli odkazuje na libsasl lib. Ted se divam na Debiani balicky -
postfix ma separatni deb balicek pro non-sasl a pak dalsi pro Postfix se
TLS-SASL podporou. Jak je na to MDK ...

Dan