Kontrola disku pri spustneni

Petr's mailing list lists na seznam.cz
Středa Září 24 09:41:31 CEST 2003

Nez jsem zjistil na co jsou zurnalovaci filesystemy, taky jsem mel na /
ext2 a docela mne stvalo to same. Pak jsem se s nimi prohrabal
zurnalovacimi filesystemy, abych zjistil, ktery mi vyhovuje. Za tu
namahu to stalo. Vzhledem k mym testum a experimentum jsem zvolil xfs.
Recovery toho fs probiha pri bootovani kernelu a nezabira moc casu a
taky nedochazi k nejakym CTRL+D zalezitostem. Jinak si muzete vybrat fs,
JAKY CHCETE, treba i ext2, kdyz mate PC pod UPS.

Petr

P.S. Snad to bude dostatecny prispevek, aby se thread o filesystemech
ukoncil. :-)
Kdyby nejakej dotaz, tak na soukromej mail.