Nova session pri zamcene obrazovace

Lubos Lunak l.lunak na kde.org
Středa Září 24 10:55:03 CEST 2003

Pavel Dobes wrote:

> Kdyby to bylo kazdy den tak mozna... Treba at se spousti xnest, to mi je
> jedno, ale at se spousti jen kdyz je treba. A pri uzamcene obrazovce bez
> nutnosti prechodu du konzole.
>
> Myslel jsem, ze *bude* nejaka aplikace, ktera povoli spusteni dalsich
> Xek. Kdyz to jde v KDE, tak proc by to neslo nekde jinde. Ale nevim, jak
> je to v KDE udelano, jestli se pusti novy xserver a nebo se KDE
> hybenuji... Kvuli tomu prece nebudu prechazet na KDE. A nebo to opravdu
> nabizi zadne jine window managery a tato moznost je pridana ve snaze
> [...]

 KDE spusti novy XServer, pouziva dalsi displaye rezervovane v
share/config/kdm/Xservers.

 Ne ze bych vedel o necem jinem, co umi tohle same, ale mozna by ten
zamykaci program z KDE mohl fungovat i samostatne (nebo mozna musi ta
session byt spustena z KDM). Melo by stacit pridat ":1 local reserve
/usr/X11R6/bin/X vt8" atd. do toho vyse zmineneho souboru (nejspis ten
prefix pro nej bude /opt/kde3 nebo /usr), mozna nakonfigurovat ten setric
jako takovy, a pak jen pouzivat "kdesktop_lock --forcelock". To se
samozrejme ma poustet az pro samotne zamykani, takze jste je treba neco, co
bude detekovat necinnost; myslim, ze jsem neco takoveho videl na
freshmeatu.

--
Lubos Lunak
KDE developer