Problémy s tiskem

Dalibor Kouřil dalibork na sorbi.cz
Středa Září 24 13:47:11 CEST 2003

Zdravim vsechny, pouzivam MDK 9.1 a KDE 3.1, po jednom vynucenem tvrdem
restartu PC se mi samovolne smazalo nekolik programu a prestaly fungovat
nektere veci (scanner, tiskarna, mys..) Vse jsem si opravil, ale tiskarnu
ne. Podarilo se mi reinstalaci vsech programu, ktere aspon trochu souvisi s
tiskem (cups, libcupcs, gimpprint, freetype, foomatic a dalsi) rozchodit
tisk z GIMPu, ale ostatni programy, vcetne testovaci stranky mi vzdy
vytisknou jen celo cernou stranku (chudak cartridge..). Nevi nekdo kde by
mohl byt zakopany pes ?

Diky za pripadne rady

Dalibor Kouril

---