Pripojeni disku z Win NT serveru bez NetBIOSu

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Středa Září 24 14:41:02 CEST 2003

On Wed, Sep 24, 2003 at 11:20:59AM +0200, Jana Koníčková wrote:
> Dobry den,
>
> nevite prosim Vas nekdo, jak se da (a zda se vubec da) pripojit disk
> z Windows NT serveru (Windows NT 2003), na kterem neni povolen NetBIOS?
>
> Diky

Pokud onen Windows NT ma nejake otevrene porty, na kterych bezi sluzba
umoznujici sdileni dat, tak je odpoved ano. Muze tam byt FTP server,
www server proste cokoliv. Ale vyraz "pripojit disk" zavani sluzbama
Microsoft, ktere tady netrpime.

S pozdravem
-- Dalibor Straka
PS: Muzete zavolat na vase vypocetni centrum, moje linka je 3254.