pppd - nevytáčí při požadavku na přístup na internet

P.L. plnews na seznam.cz
Středa Září 24 21:42:32 CEST 2003

DD,
zkouším to ještě jednou a doufám, že mi někdo poradí. Mám nakonfigurovaný
modem (mobil) pro přístup na Internet (RH9 ve funkci routeru) ve znakovém
režimu. když pppd spustím s parametrem demand, tak se při požadavku na
Internet spojení nevytočí. Při spuštění bez parametrů se normálně vytočí a
připojí. Když ale spustím pppd s parametrem demad po úspěšném připojení, tak
se již počítač připojuje vždy při požadavku na přístup k internetu a vše
tedy funguje jak bych chtěl.

Můžete mi někdo poradit jak docílit toho, abych se nemusel na začátku jednou
připojit k internetu a pak teprve spouštět pppd s parametrem demand?

Dík

Petr