chat script, isdn a volny.cz

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Čtvrtek Září 25 14:19:28 CEST 2003

On Thu, 25 Sep 2003, Petr Vileta wrote:

> Zde je zakopan pes :-) X4 ocekava dialtone, coz zadna v Cesku provozovana
> ustredna neumi a pokud to nektery modem dokaze s nastavenim X4, tak se mu
> musi jinym prikazem nastavit, ze dialtone neni 1800Hz, ale neco jineho.
> Obecne se to resi tak, ze se proste dava X3 - "necekej na dialtone".

Hmm, moc to nechapu :-( V minicomu mi to chodi a jak bych mel podle Vasi
odpovedi odhadovat, je to prave tim nastavenim "Dialing suffix", ze ano?

Jenze jak kdyz dam do chat-scriptu:

TIMEOUT 15 ABORT 'NO CARRIER' "" 'ATX3' OK ..., tak porad v logu vidim:

...chat: timeout set to 15 seconds
...chat: abort on (NO CARRIER)
...chat: send (ATX3^M)
...chat: expect (OK)
...chat: alarm
...chat: Failed
...pppd: Connect script failed

Asi jsem natvrdly. Klidne Vam dovezu do Plzne flasku nasi dobre valasske
slivovice, jen kdyz mi to nejak pomozete rozchodit... Uz si fakt krute
zoufam :-(

--zk