Cyrus-imap a ??

Robert Hanzlik robi na junyks.cz
Čtvrtek Září 25 16:36:20 CEST 2003

Zdravím,

> mám následující problém:
> Chci, aby Cyrus-Imap obhospodařoval adresáře
> /home/user1/Maildir, home/user2/Maildir, ...
>
> Bohužel si u mě Cyrus-Imap vytváří adresáře
> se složkami pošty v /var/spool/imap/user/user1,
> /var/spool/imap/user/user2, atd.
>
> Mám v konfiguráku /etc/imapd.conf
> položku partition-default=/var/spool/imap.
>
> Co napsat do položky partition-default, abych
> dostal, to co chci?

jak je řečeno již v manuálu, cyrus-imap používá už pro ukládání pošty
svůj vlastní specifický formát a neumí pracovat s nějakým cizím. Jelikož
předpokládám, že onen /home/userx/Maildir je již existující s nějakými
daty a v nějakém formátu, je tato přimět cyrus-imap o přístup sem zbytečná.

S pozdravem
               Robi