rozdeleni souboru

volesak na aristia.cz volesak na aristia.cz
Čtvrtek Září 25 17:43:32 CEST 2003

Vse co tu zaznelo je pravda. Jsem truhlik, ktery dela pouze routery a prace
s textem mi nic moc nerika.
Omlouvam se timto vsem, ktere muj dotaz urazil.
Pravdou ovsem je, ze by mi moc pomohlo neco, co by rozdelilo mailbox na
segmenty specificke velikosti s tim, ze by se vzdy nejblize mozne zarazil na
hlavicce mailu ci specifickem retezci. Split toto resi pouze castecne.
Jestlize mail obsahuje spoustu priloh, je vysoka pravdepodobnost, ze ty
konce souboru budou prave zde. Rucne to upravovat je prace pro berusku
trpelivou.
Pominu-li to, ze vubec doslo k tomuto narustu v jednom souboru, v prvni rade
jde o to pomoci dotycne velice nestastne a informacnimi technologiemi
nedotcene slecne.
Jestlize nechcete, nemusite mi samozrejme odpovidat, pro mne to bude lepsi,
nez abych cetl v konfere jak jsem neschopny (i kdyz to je treba pravda, ale
ostatni to nezajima - nebo ano? )  Jestli si chcete ulevit, poslete mi to
primo a ne do konfery, prosim.
Jsem pouhy clovek v nouzi a jestli mi pomoci nechcete, nepomahejte.
Predem ale dekuji vsem, kdo pomoci chteji.
Honza Volesak
P.S. Nechci se nikoho dotknout ani vyvolavat nejaky flame. Nejak mne ale
zmaha to, ze kdyz poslu jednou za uherak nejaky dotaz, vzdycky dostanu facku
za to, ze to sem nepatri.