rozdeleni souboru

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Čtvrtek Září 25 19:27:43 CEST 2003

On Thu, Sep 25, 2003 at 04:52:26PM +0200, Karel Dudasek wrote:

> man split

Pokud se jedná a UN*X mbox a chcete soubor rozdělit tak, abyste nedělil
zprávy, zkuste se podívat na formail.

>                              Karel Dudasek

S pozdravem

Marcel Kolaja                              http://nlp.fi.muni.cz/~xkolaja/
NLPlab FI MU                                        http://nlp.fi.muni.cz/
"Už jsem viděl umělce, co měli třeba nějakou americkou časovou zónu
a systémové hodiny nastavené tak, aby to sedělo."       -- Pavel Kaňkovský