nmbd sluzba se nahodne ukonci

Dan Bar Daniel.Bar na seznam.cz
Čtvrtek Září 25 20:42:52 CEST 2003

Miroslav Kolombo napsal(a):

> Pada mi nmbd, tak hledam v nmbd.log a tam nic, co by vypadalo jako
> hlaseni o padu demona nevidim.
> V error.log taky neni nic co by pripominalo takovouhle chybku.
> Ve kterem logu a co jeste hledat?

jak jsem psal man smbcontrol anebo rovnou "smbcontrol nmbd debug
log_level_num". Log z nmbd jde standardne do log.nmbd

jinak pomoci smbcontrol lze delat i jine (pro vas) uzitecne veci:

smbcontrol daemon ping num - test jestli je daemon (smbd, nmbd) zivy,
tedy pokud jeste uplne neumrel.

smbcontrol smbd close-share ...

Dan