chat script, isdn a volny.cz

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Čtvrtek Září 25 21:37:35 CEST 2003

On Thu, 25 Sep 2003, [UTF-8] KriĹĄtof Petr wrote:

> Tohle vlakno moc nesleduju, ale proc nepouzijete obvykly postup?

Protoze me to nenapadlo.

> Nastavit modem pomoci AT prikazu (ATX3, ATB40 a jine), ulozit
> konfiguraci AT&W (nebo nejak podobne) a pak pouzivat ATZ
> nebo prazdne init stringy.

nastavil jsem, provedl jsem at&w, dostal jsem OK, opustil jsem minicom bez
resetu modemu a v chatu jsem sel rovnou na atdt a prd a vorech. Porad
totez. Skonci to na ...alarm. Connect script failed a tradaaa.

> Vas modem tohle nepodporuje?

Nevim, hardwarove tem modem vypnout nemohu, pac je 200km daleko,
manual k nemu moc nemam a na at&w odpovi ok.

--
Bc. Zdenek Kaminski <sutr at valachian-labs.com>

IPv6 router homepage: http://www.liberouter.org/
Key: 0xD7315488
Key fingerprint: 3CB0 8108 CB76 446E 2895 AF33 9B3A 851B D731 5488