LAMP

oldfrog.linux na volny.cz oldfrog.linux na volny.cz
Čtvrtek Září 25 23:46:15 CEST 2003

Dan Bar wrote:

>no, pokud mate moznost vybirat, tak ten co vam nejvice vyhovuje ;)
>Ten vas odkaz jsem jen tak proletl a co jsem videl byly jen benchmarky.
>Tedy ne nejake "rozumne" srovnani.
>
>Takze pokud nebude vase app nejak extra narocna na procesorovy cas,
>myslim ze pri vykonu soucasnych PC to neni az tak dulezity cinitel pri
>rozhodovani.
>

>Dan

Presne tak. Rozhodujici je, ktery jazyk si budete
nelepe schopen "osedlat". Do jiste miry se ruzne
jazyky hodi vzdy na urcite druhy uloh, takze pokud
uz ted vite, co budete programovat, muzete to
zohlednit. Ruzne jazyky maji rovnez ruznou uroven
vyvojovych nastroju (debuger, generator dokumentace,
dokumentaci, mnozstvi knihoven). To je podle me
velmi dulezity aspekt.

Existuje nekde nejaka stranka, ktera porovnava
ruzne jazyky. Najdete srovnani prenositelnosti,
velikosti binarek, poctu readku k reseni typickych
uloh, podporovana programovaci paradigmata atd.
Vse docela pekne shrnuto. Bohuzel jsem ztratil
odkaz - a ani v konferenci (kde zaznel) jsem jej
nenasel. Snad si nekdo vzpomene? Osobne bych
byl take vdecny...

Uspesne nalezeni toho "Vaseho" jazyka preje
OldFrog.

Ondrej Nemecek
    alias 'OldFrog'

tel:     241766035