nmbd sluzba se nahodne ukonci

Mgr. Radoslav Findrik spravca na tir.sk
Pátek Září 26 08:10:29 CEST 2003

Miroslav Kolombo wrote:

> Pri prekonfigurovani smb.conf se mi nahodne zacne ukoncovat
> jedna ze spustenych nmbd uloh.
> V ps -A videt je, ale nebezi, v logu ja nic nevidim.
>
> Pokud restartuji smb, tak mi to vypise neexistujici pid
> ale cela samby se normalne a bez chyb nahodi, aby za chvilku
> byla opet dole a server byl nepristupny.

Tento problem mam aj ja na kazdej verzii vatsej ako 2.2.3a Ta hlaska sa
opakovala pri kazdom druhom restarte. File server sice fugoval (myslim)
nefungoval ale PDC t.j. prihlasenie-odhlasenie. Teraz mam 2.2.8a-1, tu
hlasku uz nehadze, ale sprava sa rovnako :-( ... a logy mlcia, aspon
predomnou.

--
S pozdravom

Mgr. Radoslav Findrik
SLOVAGROTRANS a.s.
spravca na tir.sk, 0905 691 539
mob: +421 903 619 231
tel: +421 45 673 5260
fax: +421 45 673 5261
Spoločnosť je zapísaná v Obchodnom registri
Okresného súdu v Banskej Bystrici, oddiel Sa, vložka č. 354/S

!POZOR! Prispevok nepresiel gramatickou korekciou. Nepohorsujte sa.