VYRESENO [Was: chat script, isdn a volny.cz]

Antonin Karasek xkarase2 na nymfe30.fi.muni.cz
Pátek Září 26 10:04:02 CEST 2003

On Thu, 25 Sep 2003, Zdenek SUTR Kaminski wrote:

> Vsem se omlouvam a SYPU si popel na hlavu. Dnes jsem znova poradne prosel
> nastaveni a co nevidim:
>
> Minicom pouziva /dev/ttyS1 a pppd pouzivalo /dev/modem. Pesek byl v tom,
> ze /dev/modem ukazovalo na /dev/ttyS0 a tam je sice taky modem,
> avsak tak trochu technologicky jiny a v jine konfiguraci :-(
>
> Jeste jednou se vsem omlouvam a zaroven dekuji, pac jsem si precetl HAFO o
> minicomu a o chatu.

Jestli ted mas precteno "HAFO o minicomu a o chatu", nechces se rozdelit o
nejaky uzitecny odkazy? Ted sem totiz neco podobnyho resil s normalnim
modemem a nakonec sem to vyresil tak, ze se pripojuju pres Seznam - s tim
umi fungovat wvdial. Nicmene wvdial nefunguje treba s Tiscali - ktery mi
pripadne o neco rychlejsi nez Seznam...

Pokud je nejakej jednoduchej zpusob, jak si chat-script napsat, tak bych
to docela i udelal a pripojoval se zase pres Tiscali...