jak filtrovat zpravy od (pry) MS ?

Jaroslav Lukesh lsh na wo.cz
Pátek Září 26 13:21:55 CEST 2003

Ing. Vlastimil Pospíchal <vpospichal na tiscali.cz> píše v článku

> ... ale na dial-upu to trochu vadí. Každý mail má cca 150KB, za každý
> takový virus zaplatím zbytečně cca 0,50 Kč.
>
> Nejprve stáhnu krátké maily, po uzavření stáhnu jen hlavičky zbývajících
> a pak si z nich vybírám. Ostatní mažu bez stahování přímo přes POP3.

No ja jsem to vyresil tak, ze maily >60k jsem si presmeroval na jeden z
mailu do firmy, no a tam si pak pres tenkeho klienta (webiface to nema
nebot tam je otlak) prohlidnu postu. Blbe reseni, ale pote co mi denne
chodilo kolem 15M tčechto nesmyslu (a chodi stale :-( to bylo jedine
ucahzejici.

Jinak pred nejakym casem, nez me system unsubscribnul mailovy prijem (a ja
jeste nenasel cas si to subscnout) se prave tady probiraly nejake velmi
inteligentni systemy , kterym se predhodi mailbox POUZE s nechtenymi maily
a on je pak filtruje (mozna i nevyzvedava z pop3 a staci mu jen hlavicka??
- nevim).

JL.