htdig a cestina

oldfrog.linux na volny.cz oldfrog.linux na volny.cz
Pátek Září 26 23:03:24 CEST 2003

Dan Bar wrote:

>Dobry den,
>
>testuju nejaky rozumne pouzitelny indexer/vyhledavac pro intranet.
>(html, pdf, doc ...). Dostal jsem se k htdig (debian woody, verze myslim
>3.1.6), ale dle dokumentace zpracovava "exoticke" charsets za pomoci
>locales. Tam muzu nastavit ISO-8859-2, ale nektere (vetsina) dokumenty
>jsou ve win-1250.
>
>Da se to nejak rozchodit, nebo se mam radeji poohlednout po necem jinem
>?(mnogosearch treba)

Htdig na zpracovani binarnich souboru pouziva
externi parsery - volaji se wrapperem napsanym
v perlu. Takze napriklad zpracovani pdf nema
htdig vubec na starosti.

Zkusenosti s htdigem nemam moc dobre - neoprehledna
konfigurace, v dokumentaci se obtizne orientuje (je pomerne
obsahla). Rad bych nasel neco uchopitelnejsiho...

Ondrej Nemecek
    alias 'OldFrog'

tel:     241766035
ICQ:     250163477