clear cmos

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Sobota Září 27 05:28:21 CEST 2003

> Pridaval som do jadra podporu pre USB a BLUETOOTH. Normalne som ho
> prelozil a nainstaloval. Po restarte stroja mi to vypisalo ze je zmazana
> CMOS a budu nastavene default hodnoty.
> Moze za to soft. alebo blbne hardware.
Pokud je mi znamo, tak zadny alespon trochu solidni HW neumoznuje softwarovy
clear CMOS, takze to bude asi spatna baterie. Byl to skutecne jen restart
nebo ten stroj nejakych par sekund byl uplne vypnuty? If 2. tak to je
jednoznacne baterie. K dostani v libovolnem hodinarstvi, staci vzit original
sebou a dostanete bud to same, nebo nahradu.
--
Petr