Spatne nastaveni LILA - jak se dostat do Linuxu?

metaXa metaxa na zmail.sk
Neděle Září 28 09:42:40 CEST 2003

Zdravim,

trochu jsem se stoural v fstab (Mandrake 9.1) a nejakym podivnym nastavenim
jsem dosahl toho, ze mi bootuje jen do Windows. Co jsem udelal bylo, ze jsem
smazal polozku "windows2", kde se ukryvala nefunkcni kopie Windows a polozce
"windows" jsem nstavil priznak default - to jsem chtel. Taky jsem zmenil cas
na rozhodovani na 3 sekundy.
Bohuzel po tom, co se nacte LILO me hazi porad do Windows (bez casove
prodlevy, jen vidim neco ve smyslu, ze LILO startuje a pak uz jen vali
Windowsy) a nabidka nikde. Existuje nejaka cesta, jak se dostat do Linuxu a
spravit to? Treba nejaky shortcut, co by LILO po startu zbrzdilo a ja si
mohl vybrat jiny OS.
(I kdyz mi fakt neni jasne, co jsem blbe :-/)

Diky moc,
Ondrej Kadlec