xvideo (xvinfo)

Jan Gregor gregor_jan na seznam.cz
Sobota Září 27 21:41:54 CEST 2003

Nejspolehlivejsi tim, ze se kouknete do zdrojaku X-Window (XFree86)
- a v adresarich jednotlivych ovladacu grafik zkusite najit soubory co
  se jmenuji tusim xv.c nebo xvideo.c .
Dobrym zdrojem muze byt take soubor se zmenami proti predchozi verzi
nebo zdrojaky mplayeru.
Z vlastni zkusenosti vim, ze xvideo podporuji matroxy g200, g400, ...
a nvidie od tnt nahoru.

Jan Gregor