Mutt

Jakub Maa01 Jirků maa01 na sosacek.org
Neděle Září 28 14:07:25 CEST 2003

Zdravim

Mel bych tu dve lehce RTFM otazky k muttu.

1) Pouzivam ssl pripojovani k serveru, ktery ma self signed certifikat
a mutt se mne pri kazdem pripojeni pta, jestli ten certifikat chci
odmitnout, nebo docasne akceptovat. Zadna moznost ,,akceptovat
naporad`` tam neni. Nevi nekdo co s tim?
2) Libila se mi featura u jednoho webovyho klienta (konkretne
openwebmailu) ze smazane zpravy nezahodi, jenom presune do kose a pak
odstrani po tydnu. Napada nekoho, jak to udelat v muttu?

Predem diky za odpovedi :)

--
Jakub Maa01 Jirků <maa01 na sosacek.org>

7. Neozbrojena sekta neni sektou.
-- Universalni pravidla pro sekty