devfsd -> login pro "non-root" users tuhne

funny enemy na quick.cz
Neděle Září 28 18:22:37 CEST 2003

dobry den,

mam nasledujici problem s gnu/linux gentoo 1.4. po nabootovani pocitace se
mohu prihlasit pouze jako root. zkusim-li prihlaseni  jineho usera,
pocitac totalne vytuhne a pomuze pouze reset. pokud ale jako root nejprve
ukoncim devfsd (killall -TERM devfsd) a nasledne ho znova rucne spustim
(devfsd /dev), vse funguje v poradku. pouzivam devfsd-1.3.25-r3, zkousel
jsem ale i jine verze (stabilni i vyvojove) i rekompilaci pam-login,
shadow etc.

p.s. restart devfsd vyresi problem, pouze pokud ho provedu az po
prihlaseni roota. zkousel jsem jeho restart i ze sluzby "local" pri
bootovani systemu, ale bez jakehokoliv efektu.

diky za rady

--
Frantisek Strupl
student