pomalý squid

Antonín Kolísek antonin.kolisek na centrum.cz
Neděle Září 28 19:29:59 CEST 2003

Dobrý den,
 používím proxy-cache SQUID-2.5-stable4, je nakonfiguraovaný jako
transparentní proxy a nyní jsem se setkal s jistým problémem. Po nějaké
době,asi půl dne provozu se vždy stane, že se nemohu dostat na žádné
stránky, velmi dlouho trvá načítání. Jediné co pomůže tak je zavřít prohlížeč
a znovu jej spustit, avšak po asi 5 minutách provozu nastane totéž. Nevím
zda-li mám chybu hledat v nastavení proxy cache a nebo v prohlížeči.
Konfigurace squidu je z větší části nastavená jako default.  Squid obsluhuje
jen 4 PC, cache_mem je 64MB a disková cache 200MB. Děkuji všem
za radu.

--
akolisek na centrum.cz
http://linuxx.hyperlinx.cz