Segmentation fault v Apache

Peter Luciak luciak na host.sk
Neděle Září 28 20:25:05 CEST 2003

On Sun, Sep 28, 2003 at 08:09:18PM +0200, c wrote:
> Zdravim,
>
> Stala sa mi dost neprijemna vec: Apache zrazu prestal startovat. Doteraz
> samozrejme vsetko fungovalo uplne v poriadku, ale nejako uz prestalo...

	Tak uz som na to aj dosiel, sposobuje to IMAP extension v PHP4. Ked
ju odkomentujem, tak Apache zrazu nabehne. Nasiel som nieco podobne v
archive, ale tam bol problem s mod_perl a PHP, alebo nieco na ten sposob.
Nestretol sa s tym este niekdo? Aj ked to je asi chyba v PHP a tym padom
namet do PHP konfery, ale aj tak... ;)

	Verzie PHP a extensionov:

php4 		4.3.2+rc3-6
php4-cgi 	4.3.2+rc3-6
php4-gd2 	4.3.2+rc3-2
php4-imap 	4.3.2+rc3-6
php4-mysql 	4.3.2+rc3-6
php4-pear 	4.3.2+rc3-6

bye
P.
--
Peter `cuco' Luciak 		ICQ: 177414624
luciak (at) host . sk 		jabber://cuc0@jabber.sk

Try again. Try harder. Fail again. Fail better.
                                             -- S. Beckett